Var ett tag sen nu:)

Jag har lixom glömt bort den här bloggen lite. Plus att jag känner att om jag äter nått så känner jag mig dålig om jag skriver det här. Men jag får helt enkelt inse att det spelar ingen roll. Jag äter pulver så gott jag kan.. eller det är klart jag kan bättre. Men ja ni fattar....
Jag har iallafall mätt och vägt mig idag och det ser väl ut sådär...Så här alltså;)  :
VIKT: 72.6kg   -0,7kg

MAGE: 94cm +-0cm
MIDJA: 75,5cm -1cm

BRÖST: 94cm  +-0cm

HÖFT: 103cm  +1cm

BEN: 48,5cm   -1,5cm


S
å nu lägger jag in en högre växel. Det här går inte.
Denna vecka LOVAR jag att skriva upp varje dag vad jag äter. Punkt.

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej :) nu tänker jag börja blogga igen hoppas jag!

Hur är det med dig?

Kram

2010-12-03 @ 00:22:56
Postat av: Maria

Hej!

Jag tänkte börjar köra igen på måndag, är du med? :)

Kram

2011-01-03 @ 20:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0