torsdag 4 november

Hej på er!
Såg här såg gårdagen ut:
13.45 Pulver+½ banan
17.00 Pulver+½banan
20.30 1 ägg, Jätte smal skiva grovt bröd, 1 tsk räksallad.
00.00 1 dl fil+ 1 msk musli

Ja... jag är inte jätte stolt.. men jag hade ju sparat tre påsar pulver vilket är 333 kcal. Så jag tror jag höll mig inom gränserna iallafall.

Däremot idag... jag har syndat. Och jag var inte ens sugen!!! Jag hittade en dubbel Brejk (sån där choklad) här hemma. Och jag mulade i mig halva direkt. Men nu har jag lagt undan andra halvan. Ska fan inte äta den.
Det var jävligt onödigt. Jag var som sagt inte ens sugen, inte som jag är på eftermiddagarna. Hade ju hellre ätit en liten matbit, med motsvarande kalorier. SUCK.

Nå.. dagen går vidare. Tänker vänta ganska länge innan jag äter pulver nu.. Har ju ändå fått i mig en rejal dos kcal och energi.
Dagens inspo;
Tar en bild på mig själv .. 55 kg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0