tisdag 2 november

Gårdagen gick hyffsat bra måste jag säga.
Såg ut så här ungefär:
12.30 Pulver+ ½ banan
16.00 Pulver+ ½ banan
19.00 Pulver+ broccoli
22.00 Pulver+ 1 äpple
03.00 1 dl fil+ 1 msk musli.

Jag ska ju egentligen äta 5 påsar om dagen. Men man blir lätt lite illamående av det. Pulvret allstå.. inte illamående så man vill spy, men så att man nästan hellre äter inget än att dricka pulvret. Konstig känsla. Som att man är mätt samtidigt som man är så sjukt hungrig.
Iallafall så tog jag sista pulvret vid tio där och gick och la mig sen. Men blev väckt  många gånger under natten, så vid tre tog jag pyttelite fil...KNAPPT en deciliter och lite musli, sen somnade jag gott.
Idag blev det en kort promenad på ca 30 min på tom mage. Sen har jag dragit ut på första pulvret ett tag.
Ska äta det alldeles strax. Till det har jag gjort osötat blåbärssoppa, som bara innehåller 15 kcal per dl.
Hörs senare/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0