Måndag 8 november

Hej på er!
Ursäkta att jag inte har varit aktiv i några dagar. Hela helgen var ett enda stort frossande kändes det som.
Pasta, godis, chips, glass, paj, cola...you name it.
Så när jag skulle väga och mäta mig imorse var jag inte så hoppfull... men titta på mina resultat!!!!;

VIKT:73,3kg   -0,8kg
Mått:
Mage:94cm  -8cm
Höft: 102cm -0,5cm
Bröst: 94cm   -3cm
Ben: 50cm   -4cm
Armar: 26cm  +-0cm
Midja: 76,5cm  -4,5cm


Jag är sååååå glad! Jag körde inte ens en vecka, och ändå har jag gått ner i centimeter överallt, ja utom armarna då.
Så nu är jag as tagggad att köra igen!
Jag ska köra hela måndag, tisdag, onsdag, torsdag och så halva fredag. Ska äta med en kompis på fredag, så jag äter mat på kvällen där.
Jag ska klara det!

Inspo;


Bild på mig själv för lite mer än ett år sen...snart så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0