Idag börjar jag igen!

I´m back! Eller det låter som det är något roligt med det..det är det ju inte. Saken är den att jag gått upp nästan 20 kilo på lite mer än ett år. Helt sjukt.


Jag är väldigt trött, så om två veckor ska jag till en läkare och kolla om jag har låg ämnesomsättning. Om jag har det så kan jag få Levaxin, som ökar ämnesomsättningen och man blir piggare. Många på min pappas sida har problem med det.
På ett sätt hoppas jag ju att det är det som är problemet lite... Annars blir jag orolig.. För jag äter inte sååå mycket. Inte mer än för ett år sen.

Nå, idag börjar jag med pulver. Nutrilett. Fem påsar om dagen, cirka 500 kcal. Min mamma kör också, så jag blir mer motiverad. Jag kommer också äta frukt och grönsaker. Även dricka Cola light.


Här är mina mått:
VIKT: 74,1 kg

MAGE (där jag är som störst):102cm

HÖFT: 102,5cm

BRÖST: 97cm

BEN: 54cm

ÖVERARMAR: 26cm

MIDJA: 81cm


Jag ska vara duktig och uppdatera denna blogg nu och vara sjukt ärlig. Men jag ska klara detta, när ska jag annars göra det.
Min tanke är att köra pulver på vardagarna. Mån-fre.
FÖlj mig, denna gång ska jag klara det!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0