Torsdag 18 mars, kl: 12.32

Hej igen,

Har vart hos kuratorn nu, känns skönt så här i efterhand, men jag kommer väl snart bli jätte trött och somna, det gör jag alltid.

Blir ingen powerwalk ute idag, vet inte hur ni har det i resten av Sverige, men här har det vart värsta snöstormen. Det har inte kommit så mycket snö, så det smälter nog bort imorgon eller på lördag då de blir sol igen.

Ser fram emot det, så jag kan gå ut och gå. Var så himla skönt igår.

Jo, jag glömde bort att skriva i bloggen att jag inte gick på Friskis och svettis igår. Har fortfarande ont i knäna, eller nu har jag bara ont högra knät.

Men vi ska dit på måndag! Ser fram emot det!

Mina planer idag är inga speciella. Ska städa här och tvätta massa kläder.

Funderar på att börja rensa bland mina kläder. Har tänk sälja en massa. Men jag hatar att rensa bland alla kläder och prova. Så jag skjuter nog upp det om jag känner mig själv.


Jag ska iallafall ta och göra en omelett till lunch, om ett tag.

Ha en fin dag allihop!

Kram/S



Kommentarer
Postat av: Maria

Jag köpte den på adlibris. Bokmal som jag är skulle jag klicka hem böcker så jag har något att läsa och råkade komma över den.

Den är jätte bra! Rekommenderar den verkligen. Dock är den ganska komplicerad så man måste koncentrera sig när man läser den och kanske läsa om den.

Kram

2010-03-18 @ 13:17:20
URL: http://mariaefternamn.blogg.se/
Postat av: ELIN

Absolut! maila bild! :) kram

2010-03-18 @ 13:21:32
URL: http://vanillacupcakes.blogg.se/
Postat av: Anonym

Okej :) Ja, det borde ju ha gått över tills på måndag.



Och vad kul att du gillar bilderna! Du ska få receptet, det kommer ett inlägg :)



Kram

2010-03-18 @ 17:38:08
URL: http://jagtankerhogt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0