Titta vad jag hitta!




I skafferiet. Det är precis 5 påsar kvar. Men tyvärr gick dom ut 2008.

Imorgon ska jag gå och köpa ny förpackning. Får se om det blir nutrilett eller naturdiet. Tar det som är billigast.


Börjar känna mig piggare!

Jag var ut och gick med vovven idag, och vart inte alls speciellt slut, som jag blev för någon dag sen.

Jag funderar på att köra igång med pulver redan på fredag, för det är ju på fredag morgon som jag väger och mäter mig.

Men det kan bli svårt. För eventuellt ska jag ut på krogen på fredag och då skiter det ju sig iallafall. Och det är svårt att äta pulver dagen efter då också när man är bakis. Då vill man ju ha mat.

Och även om jag inte går ut så är det ju helg så då är det ju svårt. Men jag ska fundera lite.

Kramar/S

Kommentarer
Postat av: Elins viktblogg

Hehe, jag gör inget speciellt... tittar på Desperate Housewives...



Visst... Längtar massor efter mat... Lite som en besatthet... Jobbigt.. :-/



Ska också ut på Fredag.. Det kommer bli jobbigt... Får se om jag lyckas stå emot frestelserna..

2010-03-03 @ 18:26:22
URL: http://vanillacupcakes.blogg.se/
Postat av: Anonym

köpt nutrilett det är mycket godare, ja köpte naturdiet för några dagar sen drack en men fick lov att gå å köpa nutrilett på en gång för jag kunde inte dricka naturdiet. fast alla tycker nog olika :P



kram

2010-03-04 @ 08:50:54
URL: http://pasdieten.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag kör på choklad, de är den enda jag faktiskt tycker är god :P sen är de flest påsar i den så de blir ju billigare med ;) sen skogsbär bruka kunna gå ner, men choklad är enligt mig bäst!

2010-03-04 @ 10:15:14
URL: http://pasdieten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0