Tisdag den 23 mars

Heeej på er!

Ja igår åkte jag och mamma på friskis. Första minuterna tänkte jag " näe, jag drar härifrån."

Sen tänkte jag " Jag kommer aldrig mer att komma hit"

Sen när det var slut så tänkte jag " fan, hit vill jag igen"

Jag tyckte det var så sjukt pinsamt i början när jag inte kunde hänga med på alla steg, eller det var pinsamt alla gånger jag inte kunde hänga med på alla steg.

Men jag märkte till slut att det var fler som inte hängde med på allt och att det var en del som inte orkade göra allt.

Men jag vågar inte gå dit själv än... måste bli lite varm i fötterna först (säger man så? vad konstigt det lät).

Så jag och mor ska dit nästa vecka igen. Kommer nog ha ångest innan jag ska dit då med.

Men jag gjorde det! Dom som följt mig vet att det är en stor grej. Jag har inte klarat av att gå på badhus, träningsställen eller nått som senaste 7-8 åren.

Jag kände att paniken kom smygande i mig igår med... men till slut var jag så inne i att försöka lära mig stegen att jag inte tänkte på det så mycket.

Känner mig riktigt glad och  jag längtar till på torsdag när jag får berätta för min kurator, hon kommer bli glad över mitt framsteg!


Idag har jag städat hela lägenheten. Behövdes verkligen.

Och nu ska jag snart stoppa i hörlurarna i öronen och gå på en timmes powerwalk i solen.


Hoppas ni mår bra!

Kram/S



Kommentarer
Postat av: Jenny

Guuud vad bra att du gjorde det!!! :D Du ska verkligen vara stolt över dig själv! :D Kram

2010-03-23 @ 16:12:42
URL: http://kalorigris.blogg.se/
Postat av: Anonym

grattis! :D fan vad kul för dig och vad duktig du är! det är inte lätt att ta tag i sånt, men om du löser det med att gå med din mamma så är det ju jättebra. då blir det ju roligare också :) kramar på dig, du är stark!

2010-03-23 @ 18:30:24
URL: http://jagtankerhogt.blogg.se/
Postat av: Maria

Gud vad duktig du är!

Friskis är hur underbart som helst tycker jag. Och det tar inte många gånger innan man börjar lära sig stegen :) Grattis till dig tjejen. Kram.

2010-03-24 @ 09:51:52
URL: http://mariaefternamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0