Tisdag 16 mars

Hejsan!

Jag är lite glad så här på kvällen för jag har inte lika ont i knäna längre. Så forhoppningsvis kommer jag kunna gå på friskis och svettis imorgon... jag hoppas. Jag måste få det gjort, för att slippa ha ångest över det.

Idag har jag och sambon vart ute och gått ganska mycket. Skönt med sol ute, även om det blåst rätt kallt idag.

Sen hade vi svärmor på besök här för ett tag sen, för middag. Min sambo hade gjort en fisk och räk soppa. Jätte god och väldigt nyttig. Blev ioförsig grekiskt lantbröd till det, men gott var det!

Nu sitter vi och ser på Dating in the dark, kul ju!

Killen min sitter med en stor påse lösgodis, och det läskar... men jag håller mig. Eller jag har ju inget val. Men den första maj får jag äta igen... inte så lång tid kvar.

Jag hoppas ni mår bra och har mer inspiration till att kämpa än vad jag har.

Kram på er.



Kommentarer
Postat av: Maria

Åh, hoppas du kommer iväg på friskis :)

Det är min favorit träning av dem alla! Man blir så motiverad. Hoppas att du känner samma sak!



Jag är så jäkla sugen på att träna nu. Men är ju fortfarande sjuk. Är avundsjuk på er som kan träna, haha.

2010-03-17 @ 09:37:37
URL: http://mariaefternamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0