Tips!

Jag vet sen tidigare. Och märker av det även nu när jag äter pulver. Man får sånt sug efter salt. Jag känner inget direkt sug efter sött. Men salt däremot. Skulle vilja trycka i mig chips hela tiden. Och suget efter riktig mat.

Igårkväll tänkte jag att jag måste göra något åt det, annars skulle jag aldrig orka. Jag har ju bestämt att jag får äta frukt och grönsaker (det står även på Nutrilett förpckningen att man kan äta det). Så igår tog jag en halv tomat med armoat på. Åh så gott, och jag fick mitt saltbegär stillat.

Alltså det är klart att det inte är som en näve chips, en pizza eller vilken mat som helst. Men  det funkar och Aromaten gör det den ska.

 

Kramar/S


Kommentarer
Postat av: Elins viktblogg

vad bra att du hittat nåt som funkar :) Det är ju inte sååå onyttigt ;)

2010-03-06 @ 12:15:25
URL: http://vanillacupcakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0