Söndag den 21 mars

Hej på er!


Det här med mat och sötsaker går inte alls så bra för mig.

Men imorgon ska jag köra igång på nytt. För imorgon ska jag och mamma på Friskis, ser fram emot det!

Och så ska jag gå tillbaka till att äta lite kolhydrater. Äta ibland. Jag kommer fortsätta med gröt eller fil på morgonen, för jag mår bra av det. Men jag tänker äta mer eller bara sallad till maten och dra ner på brödet.

Man måste, eller jag måste, leva lite också. Jag gillar pasta, potatis och sånt. Men man behöver inte leva så mycket som jag gjort dom senaste dagarna. eller veckorna kanske...


Nu är jag hos mamma, och då äter jag vad som bjuds.

Hoppas ni mår bra! Och kämpar bättre än mig!

Kramar/S




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0