Såååå nära att ge upp!!

Jag var precis på väg att steka någon oxpytt som fanns i frysen. Men jag hindrade mig själv i sista sekund och blandade pulver.

Jag vet inte om jag pallar tre dagar till!!!

Och om jag verkligen tycker att det är en sån förlust så kanske detta inte är rätt för mig.

Jag har ju bestämt mig redan att nästa vecka kör jag varannan dag. För jag klarar helt enkelt inte detta.

Jag har inte den självdiciplinen.

SÅ vi får se hur det går imorgon.

Jag är inte det minsta sugen på godis och sånt, men mat däremot. Åh vad jag vill ha mat.

Och som det känns nu, så känns det som att jag skulle få ångest om jag åt mat något av målen imorgon.Och det var ju inte meningen med det här. Jag bestämde mig ju innan att jag bara skulle dricka shakes till jag själv kände att det inte var värt det....


Näe, nu bestämmer jag det. Dricker jag bara pulver imorgon, så är det jätte bra. Men äter jag mat något av målen så gör det inget.


Nu ska jag halsa min shake och sen surfa runt på bloggar och få tiden att gå.


Kramar/S

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad kul att du följer mig! :D kul också att vi har samma mått! :)



hur känner du för din kropp och vikt? själv är jag jättenöjd med min mage just nu, platt och ändå snyggt kurvig. rumpan däremot är något jag inte gillar riktigt lika mycket :P haha



hur är det för dig? vore kul att veta :)



kram

2010-03-08 @ 20:30:58
URL: http://jagtankerhogt.blogg.se/
Postat av: Anonym

hmmmm.... varför vill inte kroppen göra som man vill brukar jag undra. antar att du också undrar det emellanåt? :P jag menar, den tar ju typ på osynliga ställen! kan den inte bara kapa låren och rumpan på en gång!

jag kör också med benböj och 8min buns-videos som finn spå youtube. hoppas de hjälper, det brukar ju ta ett tag innan man ser resultat, tråkigt nog "/



men men det är bara att kämpa på!

lyckatill på dig :)

2010-03-08 @ 23:55:52
URL: http://jagtankerhogt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0