Onsdag 10 mars

Hej solstrålar!

Jag har just käkat tacos. Orkade dock inte så mycket. vart ett sånt där litet hårt bröd, med fyllning sen var jag propp mätt!

Men jag ångrar inget nu heller. Var så gott, och jag mår så bra av att äta mat.

Så nu går jag tillbaka till det jag gjorde förut. Alltså träning och försöka äta nytttigt. Jag kommer nog äta pulver då och då iaf.

Men jag ska göra som innan, undvika kolhydrater. Jag kommer och äta det, för jag vill inte förbjuda det, men i största mån kommer jag äta annat till kött. Typ sallad, ärtor och sånt.

Nästa vecka börjar jag och mamma träna på friskis och svettis. Ser fram emot det!!

Och imorgon börjar jag träna på mitt löpband igen.

Ska jag vara ärlig hände det inte så mycket på min kropp av att bara äat pulver. Jag brukar kunna gå ner två kilo i veckan om jag äter nyttigt och tränar, så jag kör med det istället.


Kramar på er!//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0