Matdagbok torsdag 4 mars

Igår, torsdag, var ju min sista dag på en vecka med onyttigheter och mat och sånt. Så jag tog ut svängarna ordentligt. Gissa om jag mådde illa när jag gick och la mig. Här får ni se;



Ätit:

Pulver+1 banan

2 vita frallor+smör+salami

1½ bit kotlett+bearnaisesås+ sallad+potatis

1 kolamuffins (riktigt sliskig)

1 blåbärs bakelse

1 vit fralla till+smör+salami



Druckit:

Te
vatten
1 33cl coca-cola
multivitamin juice
mjölk



Tränat:

Inget.är inne på slutet på min förkylning.




Ja det ni! Haha... shit vad jag mådde illa. Ändå var jag as hungrig imorse, fredag, när jag vaknade. Måste vara psykiskt, bara för att jag visste att jag skulle börja med pulver.

Och Fatta potatis, vet inte när jag sist åt det, men jag tänkte att jag skulle festa. Oh så gott det var. Jag är en riktigt potatis älskare igentligen.

Men den senaste tiden har jag uteslutigt mycket ris, pasta och potatis. Men jag skulle aldrig förbjuda det helt. För om jag väl äter det så vill jag njuta av det och inte få ångest.

Ångest är aldrig bra.

Men jag försöker undvika sånt i stor mängd.

Kramar/S

Kommentarer
Postat av: Sandra Nordin

Det där är ju ingenting! Du har ju alldeles perfekt vikt till dina 170cm. Du borde vara stolt, inte banta! : )

2010-03-07 @ 18:45:39
URL: http://www.sandranordin.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0