Matdagbok måndag 29 mars

Ätit:

Frukost: havregrynsgröt+sylt+mjölk

Lunch: fil+sylt+allbarn

Middag: kyckling, lite ris, majs och såser

Kvällsfika: fil, sylt och kellogs allbran


Druckit:

te
light saft
½ glas juice (Bravo)


Träning:

20 min powerwalk innan frukost





En bra dag. Inge gotta och inge cola. Känner mig riktigt stolt.

i vanliga fall är jag ingen kvällsfike människa. Men jag hade sug efter nått gott, och var dessutom lite hungrig. Så det fick bli lite fil och flingor.

Kram/S

Kommentarer
Postat av: Jenny

Sv: men gud det är ju helt galet ju!! Snacka om att de bara vill hålla nere kostnaderna... :P Kram

2010-03-30 @ 15:08:29
URL: http://kalorigris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0