Måndag 1 mars

hej på er!

Hitta flera nya bloggar att följa idag! Skoj! Ni ser dom nedan på mina länkar.

Jag hade hoppats på att jag skulle vara bättre idag. men icke, jag mår ännu sämre. Nu har jag ont i halsen och i öronen. Och jag känner mig helt slut. Vill bara bli frisk.


Har läst flera som kör på pulverdiet, med naturdiet. Jag brukar ju dricka pulver till frukost och så, men jag tänkte att nästa måndag ska jag köra hårt med pulver bara, 5 portioner om dagen. Jag ska fan klara det!

Men jag väntar tills jag är frisk, för just nu känns det inte rätt att börja med pulverdiet när jag känner mig så sjuk.

Jag ska komma in i alla mina jeans!! Jag är så less på att använda leggings hela tiden. Jag har flera par nya jeans som ligger och väntar på mig.

Kramar!/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0