Lördag 13 mars

Hej på er!

Nu när jag börjar äta igen, så kan jag börja fota min mat igen. Bloggen blir ju lite roligare då:)

Vilket fall som helst slutade min gårdag i migrän. Jag hatar det. Jag har hellre as ont i magen än migrän.
Tror att det beror på att vi var ute på isen och fiskade igår på dagen. Och jag satt i solen hela tiden utan solbrillor. Jag brukar få ont i huvudet då.


Idag händer en rolig grej. Ett katthem här i stan där jag bor, som tar hand om upphittade katter, har en hona som är dräktig.

Jag och min sambo ska vara jour hem åt henne, tills kattungarna kommer och tills dom är redo att flytta.

Ser så mycket fram emot det. Är en riktig kattmänniska, så det ska bli så mysigt.

Så idag ska vi flytta om lite. Ta upp mitt löpband i vardagsrummet, så hon kan få lugn och ro.

Min sambo har sagt att vi inte ska behålla någon kattunge... men vi får se. hehe..



Kramar/S

Kommentarer
Postat av: Elins viktblogg

Åh vad mysigt med kattungar!

Underbart att ni är jourhem tycker jag. Katter är underbara! (Har själv 2 missar)

2010-03-13 @ 11:05:52
URL: http://vanillacupcakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0