Jag har tagit i för mycket igen.

Jag gick ju som sagt ut och joggade. Och jag har inte tränat på några veckor, och så tog jag på mig spring skorna och sprang, på asfalt. Fick ont i benhinnorna och var tvungen att gå en del av biten.

Och nu på kvällen har jag fått så vansinnigt ont i knäna. Asså så fort jag ska ställa mig upp så gör det så sjukt ont. Jag svär varje gång. Aldrig haft överbelastade knän.

Att jag ALDRIG lär mig!!!! Varför ska jag ta ut mig för mycket.

Nu blir det vila till onsdag, då ska ju jag och mamma gå på friskis och svettis, och jag vill verkligen komma iväg på det. Vill inte hålla på att ställa in jämt. Så less på det.

Jag måste vara bra till onsdag kväll... Någon som har några tips?? Jag är öppen för allt.

Puss.



Kommentarer
Postat av: a

hmmm.. jag har tyvärr inget tips "/ men det bästa är nog att vila antar jag. tänk också på att det blir hårdare jobb för knäna om du joggar på asfalt. eftersom det är "stumt", om du förstår vad jag menar. :) då är det bättre på typ grusväg, barkväg eller friidrottsbana. :)

2010-03-15 @ 22:30:12
URL: http://jagtankerhogt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0