Har sån sjuk abstinens!!!

Helt galet! Jag hoppas verkligen det blir lite enklare efter några dagar. För just nu är det sjukt jobbigt.

Jag är glad att jag har delat upp måltiderna så att jag äter sista vid 22 på kvällen. Annars skulle jag bli tokig.

Jag ska hälla i mig en kopp te till nu och vänta på att tiden ska gå så jag får gå och lägga mig.

Skulle göra praktiskt vad som helst för en fet pizza nu... eller näe, tydligen inte vad som helst, för då hade jag gett upp det här nu...


Säg att det blir enklare!!


Kram

Kommentarer
Postat av: ELIN

hahahahahaha! :D Inte dåligt! det var verkligen en märkligt dröm måste jag säga. Hihi!



Kramis!

2010-03-07 @ 10:53:22
URL: http://vanillacupcakes.blogg.se/
Postat av: Jenny

Urs jag vet hur jobbigt det är till en början! Men det blir faktiskt bättre, även om jag tyvärr tror att du måste skippa frukt + grönsaker och bara äta pulver o dricka vatten om du vill komma in i ketonfasen :S inte ens tuggummi får man tugga på, för det stimulerar sötsuget... Hejar på dig i alla fall!! :) Peppkram

2010-03-07 @ 18:04:05
URL: http://kalorigris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0