God kväll!

Jag försöker hålla humöret uppe. Men känner mig lätt som en tung häst när jag ligger här i soffan och är sjuk.

Har ingen energi till nått, men nog fan är man hungrig. haha..

Jaja, jag tänker på denna vecka som en vecka som får bli som den blir. Jag försöker tänka nyttigt.

Men jag ska erkänna att jag längtar till nästa vecka när jag drar igång med Naturdiet.

Spännande för att se hur min kropp reagerar på det och för att se om jag klarar det.

Alla om har ett slags "mat"- beroende, vet att man inte riktigt bågar lita på sig själv. Jag vill inte lova mig själv att jag inte ska äta dåligt imorgon, för jag litar inte på mig själv att jag kommer hålla det.
Så jag har slutat lova mig själv sånt. Jag tar dagarna som dom kommer, och gör så gott jag kan.

Ibland lyckas jag, men ofta slinker det ner nått som inte är så nyttigt. Men då får det vara så.

Dom som vill kan läsa längre bak i arkivet... först i juni, när jag fick min första panikångest attack. Och sen i december när jag började skriva igen. Jag har för höga krav på mig själv... så jag jobbar på det.
Men som sagt det finns att läsa längre bak.
Är absolut inte ute efter sympati eller nått sånt. Men ifall ni kanske undrar varför jag ibland gör saker... eller mår dåligt eller nått..
Och så kan det bli en del snack om självkänsla från mig:) Mest för att peppa mig själv, men även andra.


Jaja, nu släpper vi det. Bara drygt att prata om.

Åh vad jag längtar till sommaren... fast samtidigt är det ju bra att man har typ 3-4 månader på sig att jobba på beach kroppen=)


Vi hörs imorgon, då blir det att prova det nya pulvret till frukost:)

Sov gott, söta ni!
Kramar!/S


Kommentarer
Postat av: Elins viktblogg

Hej!

Ta det lungt med naturdieten. Det är inte alla som klarar av det. Det är en svår prövning den första veckan.. Man känner sig hungrig och kanske inte har någon ork samt blir lättretlig. Jag klarade det bra.. Går ju hemma just nu (arbetslös) och gjorde inte av med så mycket energi.



Jag längtar till helgen då jag ska sluta med naturdieten. :) Har ju kört med den så länge nu. Hihi.



Sov sött!



Kram!

2010-03-01 @ 23:27:48
URL: http://vanillacupcakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0