Fredag 26 mars

hej på er!

Jag har funderat fram och tillbaka. Jag kände mig ganska fin och kände att magen hade blivit fastare. Men så ställde jag mig på vågen och den visade mer än jag trodde. Och det är ju inte första gången. Alltså jag har vägt 62 kilo förut, men då har jag känt mig jätte tjock. Pluffsig och så. men det gör jag inte nu. Funderar på om min våg ljuger...hehe.

Nämen jag funderar på att lägga undan vågen. Och bara köra med mått band. Tycker bara vågen gör mig dåligt humör.

Spelare ju ingen roll om jag går ner 5 kilo på vågen. Har jag fortfarande fett som hänger utanför jeansen så är jag ju inte nöjd. Det jag menar är att jag vet ju när jag är nöjd. Kanske är det lättare att träna och jobba för en smalare mage om jag inte varje vecka känner nedslag på grund av vågen.

När jag inte har lovehandels så är jag nöjd, om jag så väger 55 eller 65 kilo. Det är ju det som är mitt huvudsakliga mål.
Med vågen så blir jag besviken och känner att jag inte lyckats om jag inte går ner i vikt.

Jag ska fundera på det ett tag till, för vågen har ju vart med i många år.

Visst jag kan ju väga mig då och då, mest för kul skull. Men inte för att det hänger på vad vågen visar.


Jaja, nog om det.

Igår hade jag en skit stressig dag, därav ingen träning. Jag hann ju med benövningar på kvällen.

Min mamma blev bjuden på en resa igår, och hon skulle åka idag. SÅ det blev snabba puckar. Jag följde med henne till ett shoppingcenter och letade efter bikini och så hjälpte jag henne att packa och sånt. Så jag kom hem sent. Hann inte skriva om träningsskivan (gör det strax).

Och så var jag så vannsinnigt hungrig. Och så åt jag och sambon våfflor. Och när jag är riktigt hungrig och inte får riktig mat så blir jag på dåligt humör. Så min kille hade det så inte lätt igår. hehe. Men men.

Hoppas ni mår bra=)kram/s


Kommentarer
Postat av: Anonym

om det känns jobbigt med vågen så kör med måttbandet bara. så kan du ju väga dig kanske en gång i månaden istället. det är ju ett sätt :) du kan ju också kolla om vågen stämmer genom att väga något som du vet hur mycket det väger.



lyckatill! kramar

2010-03-27 @ 17:13:04
URL: http://jagtankerhogt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0