Då kör jag!!



Skål på er tjejer! ;)






Ja, idag börjar jag. Vart ingen utekväll ikväll för två av kompisarna är sjuka. Trist... men samtidigt bra. då kan jag starta med den här pulverdieten istället.

Min tanke är att jag ska börja med en vecka, så jag kör till och med nästa fredag.

Och under tiden kommer jag äta frukt och grönsaker. Men inget annat.

Även dricka massa te och cola light.


Mina tider blir ungefär såhär:

10.00  Pulver
13.00  Pulver
16.00  Pulver
19.00  Pulver
22.00  Pulver


Jag måste äta sent på kvällen för jag har svårt att sova hungrig.

Wiiihooo, vad spännande. Så nyfiken på att se hur jag pallar detta.


Snart kommer min vägning och mätning som jag gjorde imorse.

Kram/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0