Vägning och mätning fredag 15/1 2010



Vikt: 61,6 kg  + 0,4kg


Mått:

Byst: 85cm   + 2cm

Midja: 68cm   + 2cm

Stuss: 86cm   + 1cm

Höft: 97cm   + 2,5cm

Lår: 48,5 cm   - 1,5cm




Ja, vad ska man säga... det går ju inte som jag tänkt. Jag har gått upp i vikt och i centimeter på alla ställen utan låren. Och låren är väl för att jag tränat. Att jag gått upp runt höften antar jag har och göra med att jag tränat och fått lite mer rumpa... Hoppas på det.


Näe, jag måste utvärdera vad som händer.

Det onyttiga jag ätit den senaste veckan är:

*1 bit prinsesstårta
* 2 toastskagen
* 1 punchrulle
* 1 skumraket
* 2 munkar
* glass
* 3 ½ muffins
* Vitt mjukt bröd (massor)
* 2 pizzor+vitlökssås och sallad
* 1 150g hamburgare (Sibylla)
* nyponsoppa (bara socker)
* Coca-cola
* Festis
* Juice (bara socker)
* ostkaka
* Julmust


Ja, nu är det ju ganska uppenbart vad jag ätit som gjort att jag inte gått ner i vikt. Visst man ska kunna äta gott och njuta av det. Men jag har gjort det dagligen. Och det funkar inte. Inte på mig.

Jag ligger ju på en vikt som jag "ska" ligga på till min längd. Men en vikt som jag verkligen inte trivs i. Så dom här kilona är inte lätta att bli av med.

Så jag måste tänka om lite. Veckan som kommer måste jag bli nyttigare, helt enkelt. Annars tränar jag förjäves.

Socker är som ett jävla gift!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0