Söööööt suuuug...

Åh jag håller på att bli galen på detta sötsug. Jag tror att jag ska köpa snus.

Jag har aldrig varit beroende av snus, men det har hjälpt mig sluta med godis. Och sen har jag lagt ner snuset också. jag känner aldrig något behov av snus.

Konstigt va? jag har kanske snusat sammanlagt tre månader på kanske 2 år. Och ändå blir jag inte beroende.

Jag kan snusa 3 veckor i streck, en dosa varannandag. Och sen bara sluta, utan att känna sug...

Men sötsuget försvinner inte så lätt. Och nu efter jul och nyår så har jag haft sånt jävla sug efter sött. Och det var ju för att vi lättade på reglerna.

Nu har jag ju ätit nått sött och gott så gott som varje dag. Så nu har jag abstinens som fan!

Så jag tror jag ska köpa hem snus igen.

Jag snusar då Tre Ankare, white, mini portion.

Det innehåller inte så mycket nikotin, tänderna blir inte missfärgade och man blir inte "full" på dem.







Min sambos bror har råkat ut för en olycka. Han håller på att snickra i deras nya hus och så råka han få en spik i ögat. Så han fick åka på akuten och operera.

Så min kille och min svärmor funderar på att åka ner till han och hjälpa  han snickra. Jag hoppas dom åker. För då kan jag träna massa och koncentrera mig på träningen. Blir slappare när killen är hemma.

Jaja, nu ska jag koka en kopp till med te. Sen ska jag gå ut med vovven en sväng och sen duscha. Sen är det dags att fixa sig för att gå ut och äta.

Kram/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0