Söndag 17/1 2010

Hej,


Ja igår var inte en nyttig dag.

Men jag ser det som så, att jag börjar på måndag. Imorgon då. Jag funderar på att ändra min frukost, från gröt till någon äggröra. Tänkte mig ägg och kalkon och kanske tomat.

Ska försöka dra ner på kolhydrater den här kommande veckan. Alltså inte äta pasta, ris eller potatis. Eller allstå äter jag köttfärssås, så tänker jag ju inte äta bara det, men jag ska dra ner på det och inte äta så mycket av det. Får se vad som händer.

Och så ska jag verkligen försöka med att inte äta godsaker.

Jag har mindre ont i hälen idag iallafall. Så jag ska ta det lugnt med träningen nu när jag börjar. *lovar*

Jag skulle verkligen behöva ett par små högtalare som jag kan koppla till min dator när jag tränar. Vill inte spränga högtalarna på datorn. Och även om jag har det högsta på när jag tränar så blir det mest som bakgrunds musik.

Och när man tränar vill man ju bli helt uppfylld av musiken för att bli puschad att träna.

Eventuellt att jag skulle hitta min Mp3 spelare. Men den verkar ha försvunnit för gott.


hörs senare /S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0