Onsdag 27/1 2010

Hej på er!

Ja, gårdagen var ju en del mat. Jag är helt konstig i magen efter igår.


jaja, vi sov på hotell älsklingen och jag, så imorse vart det hotell frukost. Och alla vet ju vad det innebär.

Jag åt massor. ska skriva upp allt så jag minns. Men jag hade ju räknat med det. Och gott var det!!!

Men nu ser jag framåt. Visserligen ska min kille köpa med sin tårta hem idag. Han ville ha det eftersom han inte åt igår när han fyllde år.

Men sen tänker jag frammåt. hehe. Jag ska steka en hamburgare till middag med grönsaker iallafall.

Det blir dock ingen träning idag.

Men imorgon är det som vanligt igen. Och jag ser fram emot min vägning på fredag. Nått måste ha hänt känns det som.


Kram/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0