Matdagbok måndag 25/1 2010

Ätit:

turkisk yogurt+blåbär+sötningsmedel

1 ägg+två kalkonskivor+ majs

1 hamburgare+sallad+ yogurtsås

turkisk yogurt (lätt 3,5 % fett)+ en mosad banan i+sötningsmedel


Druckit:

te

1 glas c-vitamin

pepsi light

vatten



Motion:

morgonpromenad innan frukost ca 20 min (snabb promenad ute)
Vanliga promenader med vovven.




Fan vad bra jag är! Jag känner seriöst hur magen drar ihop sig av att inte äta så mycket kolhydrater.

Och jag ska inviga en ny grej, varje dag jag ätit bra och inget sött så lägger jag in en bild på stjärnor i matdagboken. Då vet jag att när jag vart duktig så får jag stjärnor.

om det spelar någon roll vet ja inte. får se.

men idag, stjärna till mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0