Matdagbok fredag 29/1 2010

Ätit:

Turkisk yogurt+blåbär
kladdkaka+grädde (?)

Lunch: 1köttfärsbiff, riven morot, lite sallad, lite tzatsiki och 1 ägg.

Middag: tacosfärs, sallad, ost, fetaost, sweet chili, creme frache, 5 tacochips.

Ananaspaj+vanlijglass

1 chokladmuffins.


Druckit:

te
1glas c-vitamin
färskpressad juice
bonaqua.


Tränat: inget, bara vanliga promenader med hunden.




Ja, gårdagen var väl inte att hurra för. Mycket sött och skit och ingen träning.

Dock njöt jag av allt.

Men men, bättring:)

Kommentarer
Postat av: Filibabba

sv: jag läste upp 3 st ämnen (engelska och naturkunskap A+B), från VG till MVG, så att mina poäng skulle höjas. Det visade sig att jag hade kommit in även om jag inte hade läst upp, men jag vill som sagt vara på den säkra sidan! =)

2010-01-30 @ 18:31:19
URL: http://filibabba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0