Matdagbok 4/1 2010

Matintag:

4 rostade mackor+smör+pålägg

Grov baguette med salami och brieost.

3 pannkakor+sylt+grädde


Druckit:

oboy
juice
1 33cl cola (vanlig)


Motion: Ingen. Ont i höfterna och halsen efter gårdagens träning.




Ätit lite väl mycket mat idag, dock inget direkt onyttigt. Oboy är väl inte as nyttigt.

Jag hade ont i höfterna hela natten och även idag på dagen. För dom som inte vet så har jag problem med höfterna. Har jag tränat mycket och byggt upp benmuskler så har jag inte så speciellt ont.

Men tränar jag inte så får jag svaga benmuskler och höfterna "orkar inte hålla upp" benen. Inte så det syns på mig. Men jag har ont.

Har jaag sen inte tränat på länge och tränar igen, så får jag ont av ansträngningen.

Så jag ska träna måttligt tills jag byggt upp lite mer muskler. Ja, jag borde gå till en läkare och kolla vad som är fel. Men men.

Ska försöka äta lite nyttigare imorgon.

Kram/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0