Lördag 23/1 2010

Hej på er!

Jag känner mig starkare nu. vet inte varför. Kanske har jag nått någon gräns. Sötsaker är knappt i mina tankar. Det känns så långt borta.


Idag tränade jag inte på morgonen innan frukost. Har tänkt göra det senare istället. Ska även gå på en längre prommis med vovven. Har jag tänkt.  Igentligen borde jag skriva upp mian vardags promenader med, ja mena har man hund gör man ju några promenader varje dag.

Jag håller på att ställa om att sluta med potatis, ris, pasta och bröd, tacobröd och gröt.

Min tanke är att jag ska inte äta dom kolhydraterna, med undantag för en dag i veckan när jag får äta vad jag vill.


Jag hade tänkt börja på måndag, men har småbörjat lite iallafall.

Har inte tänkt att det ska vara as strikt. Utan äter jag ute eller blir bjuden på mat, så får jag bara försöka äta mindre kolhydrater.


Ja Vi får se hur det går. Jag tror det går bra. Det som motiverar mig mest är alla snygga kläder och alla kläder jag har som jag vill kunna ha och känna mig snygg i. Jag vill använda alla mina jeans och bara tighta tröjor till, utan lovehandels. är less på att känna att jag måste använda tights.

Det blir svårast när min kille kommer hem igen, som är borta till måndag kväll. Men jag hoppas att jag ställt in mig så mycket på det då att jag inte fuskar.


Näe, nu ska jag eventuellt gå en sväng på stan. Lämna igen lite kläder och kolla efter en fondation.


Ha det fint så länge.

Kram/S

Kommentarer
Postat av: Maria

Duktiga tjejen ju!

Håller tummarna för dig.

2010-01-23 @ 17:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0