Fredag 15 januari 2010

Ja, då är det fredag morgon.

Och jag har just vägt och mätt mig.

Blev besviken. Men för att inte trycka ner mig sjäälv var jag tvungen att försöka se sakligt på det och lista ut vad som gjort att jag fått dom resultaten. Och som ni ser nedan så  har jag inte ätit så jätte bra.


Så nu är det nya tag.

Och vad tror ni händer då?

Jo, jag har jätte ont i hälen , om jag går på den. Alltså fruktansvärt ont. Och jag har googlat på det. Och som det verkar då, kan man få inflamation i hälsenan om man överanstränger. Vilket betyder i så fall att jag tagit i för hårt med löpningen på kort tid.

Jag blir såååååå less.

Sist jag var inne i mitt joggingesse och allt gick jätte bra, då fick jag inflamation i benhinnan, vilket gjorde vansinningt ont, och jag fick knapra Voltaren och vila flera månader.

Så jag vet inte hur jag ska göra, utan träningen händer det inget med min kropp.

SÅ jag ska vila den här helgen, och sen börjar jag på måndag igen, och börjar då med att powerwalka. Kanske borde powerwalka i 2 veckor innan jag börjar med löpning igen, bara för att vara  träna upp benen innan jag börjar löpa.

Visst är det konstigt, att när man hittar en träningsform som passar en så bra, så sätts käppar i hjulen.

Why god, why???

Jag vill ju bara jogga. Fan Fan fan...


Löpning är ju nått som man verkligen måste vara försiktig med. Man måste göra allt långsamt och inte öka för mycket åt gången. Jag tyckte jag tagit det ganska lugnt. Men det är svårt, när man känner att man orkar vill man bara fortsätta springa.

Jaja, jag får inte låta detta sänka mig. Jag måste försöka vara stark. Jag får helt enkelt inse att det inte går att få resultat på en gång. Jag måste ha tålamod.

Okej, nu ska jag fan inte käka pizza och massa bullar och sånt.


Jag ska försöka vara stark.


Pepp pepp pepp.

Kram/S

Kommentarer
Postat av: Maria

Usch, jag lider verkligen med dig nu!

Hoppas att det blir bättre snabbt nu när du känner att det går så bra med träningen.



Visste inte att du hade en till blogg, spännande.



Kram

2010-01-15 @ 17:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0