8 januari 2010

Hej på er!

Kul, med nya läsare=)

Jo, jag skulle ju väga och mäta mig idag, det har ju redan gått en vecka sen jag började. Men jag glömde det!!!!! Hur kunde jag??!!

Imorse när jag klev upp hade jag bestämt mig för att ta  en morgon-powerwalk på löpbandet. Sagt och gjort.

Därför glömde jag detta med vägning och mätning. Och nu är det för sent, för jag har tränat och ätit. Så jag får helt enkelt göra det imorgon istället.

Ja, som sagt, så tränade jag imorse... 30 minuter powerwalk på bandet. om sista 10 minuterna var jag nära att spy och var sjukt uttråkad.

Länge sen jag tränade innan frukost..

När man är arbetslös ser dagarna ungefär desamma ut. Ganska tråkiga. Skönt att min sambo är arbetslös just nu med. Då äter jag inte lika mycket.

Jag har ju sökt in på universitet, men kom bara som reserv. Tror inte jag kommer att komma in.

Och kanske är det lika bra med tanke på vad jag går igenom just nu. (finns längre bak, för dom som inte vet)

Jag går ju hos en kurator och försöker reda ut mitt liv, ungefär. Jag kommer förmodligen bli sjukskriven i ett halvår kanske, så jag kan ta tag i det på riktigt. Jag vill inte vara sjukskriven, och jag kommer söka skola till hösten med. Men just nu är allt kaos i mitt liv, och jag vill bara bli "frisk" och må bra. Och framför allt sluta med medicinen jag äter.

Det hoppas jag kunna göra om ett halvår. Det är mitt mål.

Nu vart det mycket om detta.

Nu fick jag precis ett samtal från min kurator, min medicin finns att hämta på apoteket. Den tog slut idag nämligen.


Ska säja att jag kände mig som en ny människa efter att jag tränat och duschat. Underbart.


Jag återkommer senare.

Kram/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0