7 januari 2010

Hej på er!

Denna morgon började inte som jag kanske hade velat. Jag och sambon började bråka/tjafsa om vem som skulle gå ut med hunden på morgonen.

Så klart slutade det med att det var jag som gick. Så på med täckbyxor och dunjacka, för termometern visade på -28 grader i morse, helt vansinningt!

Men men, sen gick jag och hämtade ett paket från H&M. Med sommarkläder. Ska snart hugga in i dom.

Jag började dagen med gröt idag. Duktiga jag=)

Min sambo tycker inte jag ska träna på ett tag för att jag fortfarande hostar och så. Men jag vill inte sluta nu. Jag längtar efter min smala midja.

Jag ska visa en bild från i sommras när jag skulle ut och gå.

Här vägde jag 55 kg, och var super nöjd med mig själv. Kände mig glad och snygg hela tiden.




Jag vill tillbaka till det nu=) Så jag ska försöka träna idag med, om jag har lust!

Kram /S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0