20100101

Hej!

Idag blev jag väckt av min sambo som ville gå ut på promenad med vovven. Snön vräker ner här, och det har kommit en decimeter inatt. Ganska mysigt ute. Trots att jag inte gillar vintern.

Jag hade ju tänkt ta en powerwalk på mitt nya löpband på morgonen innan frukost. Men sambon tyckte vi skulle gå ut på en liten promenad istället.

Funderar på att gå på bandet  om en timme eller så. Men jag är fortfarande förkyld. Har vart det nu i ... ja.. snart en vecka. Och vill inte anstränga mig för mycket, så jag blir sjukare. Men en vanlig promenad skulle jag ju kunna gå.

Jag har just ätit frukost. Min sambo gjorde iodning rostat bröd, så det blev ingen gröt. Men det gör inget. Känner ingen panik för det.

Vart lite ledsen av två anledningar i morse. Först så skulle jag väga mig. Och jag vägde ju som sagt 60,7 kg. Var länge sen jag vägde så mycket. Känns jävligt surt. Men men.

Sen misstänkte jag att jag var gravid, så jag gjorde ett test imorse. Och det visade negativt. Och även fast jag inte vill ha barn nu, verkligen inte! Jag ska ju plugga och så. Ändå vart jag lite besviken skulle man kunna säga.

Jag har kommit i den ålder, eller det händer väl inte i någon speciell ålder. Men min biologiska klockan ringer lite. Så på nått sätt hade jag hoppats på ett posetivt resultat. Men även om jag var gravid så skulle jag ju göra abort. Så jag vet inte. Men en slags tomhetskänsla infann sig, samtidigt som jag kände mig lättad.

Nej, jag struntar i att gå på bandet idag. Och så hoppas jag att jag känner mig friskare imorgon. Jag har ju inte ens invigt mitt nya löpband. Jag blev sjuk samma dag som vi satte ihop den.


Jag ska försöka lägga in mer bilder. För att göra det hela lite mer intressant. Men kommer inte visa mitt ansikte.
Jag har köpt ett litet kollegieblock som jag ska skriva matdagbok i, tänkte vara visa er den.




Jag återkommer senare ikväll.

Kram/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0