2 Januari 2010

Hej!


Idag har vart en ganska märklig dag. Eller väldigt innehållslös. Dagen lixom bara rinner förbi utan att nått händer. Trist. Men vet inte vad jag ska göra.

Det blev rostade mackor idag med. och så blev det ingen morgonpromenad på löpbandet, för vi skulle iväg och hämta min medicin som jag glömt hos mamma.

Har funderat på att gå nu på kvällen, men jag vet inte. Känner mig motivationslös. Jag måste ju komma igång, det vet jag. Men det är svårare nu när min kille är hemma jämt. Lättare när han jobbar.


Ledsen att  gårdagens matdagbok kom in så sent.

Tycker inte jag äter så mycket, men ändå har jag gått upp i vikt. Jag måste verkligen träna för att nå resultat.

Jag måste hitta inspiration.


Återkommer senare med matdagbok.

Kram/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0