11 januari 2010

Hej hopp.

vaknade vid nio idag, gick ut en kort sväng med hundarna och sen gjorde jag gröt med sylt och mjölk. Mumma.

Jag brukar dock inte hålla mig mätt så länge på det. Vi får se.

Jag ska på arbetsförmedlingen idag och lämna in närvaro papper så jag får några stålar den här månaden och det behövs verkligen, för min sambo fyller 25 år! helt sjukt. Tänk att han var 17 när jag träffade han...

Hoppas jag kommer att träna idag. Skulle vara skönt. Har jävulst med träningsvärk från förra gången... men det känns ju bara bra.


Hörs senare!

Kram/S

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag bor hemma fortfarande. Jag vet inte var jag ska plugga sen nämligen, annars hade jag nog flyttat hemifrån nu tror jag. Är ganska trött på att bo hemma, längtar efter något eget. Då kan man ju faktiskt själv bestämma vad för mat som ska finnas hemma.



Kram

2010-01-11 @ 22:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0