10 januari 2010

Hej på er.


Jag skulle ju ha gått på powerwalk imorse, men jag var helt slut efter passet igår. Vilket är bra, då visar det att det tog nått.

Sen har min sambo spytt hela natten, så han ligger där inne och sover nu. Så jag vill inte väcka han. stackarn. Tror han har feber också.

Vid tolv ska vi hem till min mamma. Blir jobbigt för han. Men vi ska vara hundvakt åt mammas hund. Mamma har åkt ner till Sthlm idag för att se på Riverdance.

Så vi ska vara hundvakt till imorgon.Så jag ska försöka träna imorgon kväll när jag kommer hem.

Idag började med min nyttigare frukost, gröt med hallon och mjölk. Och så en hårdmacka med smör och kalkon.


Jag ska gå och tömma diskmaskinen och sen packa lite små grejor till mamma.


Hörs senare idag.

Kram/S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0