Annandag påsk

Hejsan!

Nu sitter jag här och dricker te. Jag var ute med hunden imorse som vanligt. Och så gick jag och lullade på jätte sakta för att jag skulle kunna gå till en tobaksaffär som öppnar 10.00. Har nämligen ett paket från HM att hämta ut. Men så när jag till slut gick dit så öppna dom inte förrän elva.

Jag tänkte inte på att det var en röd dag idag. Så vi får se om jag går dit om någon timme och hämtar paketet istället. Men det känns drygt.

Ja, som ni kan se i matdagboken från igår så var jag ute med sambon på isen igen. Han åkte skidor och jag powerwalkade. Och så provade jag jogga också. Och eftersom det är snö där så är det ganska mjukt underlag. Så jag joggade i några intervaller. Kändes skönt...

Den senaste veckan har jag känt mig väldigt nöjd med min kropp, jag fattar inget. Har jag blivit smalare? Eller har jag bara ändrat tankesätt?

Jag känner mig inte längre stressad att gå ner i vikt. Det känns som det händer iallafall, om jag bara tar det lugnt. Om jag fokuserar på träning och inte all mat jag äter.

Och då är det ju inte så att jag hänger på gymmet 7 dar i veckan. Utan bara vanlig enklare motion.

Det kanske ändras, men just nu så känner jag mig ganska tillfreds. Visst skulle fortfarande vilja ha mindre fett på magen. Men det försvinner ju...sakta men säkert. I think.

Har dock inte provat jeans än, men det väntar jag nog lite med=)


Ja.. Jag hoppas ni får en bra dag. Puss på er;)

Kommentarer
Postat av: ELIN

Mycket sunt av dig att tänka så tycker jag :)



Hoppas du haft en mysig påsk!!



Jag ska äta lite chips ikväll.. Sen från och med i morgon ska jag testa att vara nyttig igen.. någon vecka eller två.



kraaaaaaam!

2010-04-05 @ 19:25:31
URL: http://vanillacupcakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0