1 April 2010

Hej!

Åh, vad glad jag är att det äntligen är första april! Det är skönt ute, trots att det inte är någon sol.

Och imorse var jag hos min kurator. Och jag fick mycket beröm för att jag varit så duktig och jobbat hårt för att bli bättre. Så jag kände mig glad när jag gick därifrån. Glad för att hon märker hur mycket jag jobbat. För det har jag verkligen.


Nå, vi pratade även om det här med matångest och sånt. Och jag ska jobba mer för att släppa alla tankar runt mat. Inte släppa allt och äta massa onyttigt, men försöka att inte få alla tankar att kretsa runt mat och sött.

Och jag känner att det är på gång. Jag tänker inte lika mycket på mat och vikt nu.

Jag ska sluta väga mig. Men kommer fortsätta med måttbandet. För jag tänker träna, så pass mycket jag vill och har lust med, och då kan det vara roligt att se skilland på kroppen. Inte nödvändigtvis bli smalare, men få mer rumpa och så.

Jaja....Idag blir det middag hos svärmor. Det blir alltid gott:)


Ha en fin skärtorsdag!

Kramar/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0