VÄGNING OCH MÄTNING tors 7/5-09

VIKT: 57,5 kg   +0,3 kg


MAGE: 80 cm    -3cm


MIDJA:  65cm   -2cm


HÖFT: 91cm   -3cm



ja, jag blev ärligt lite besviken. Jag ville ju väga 56kg denna vecka. För att hinna ner till 55kg innan jag åker utomlands.

Så ja, nu är det 12 dagar kvar innan vi åker. Och jag kommer köra stenhårt. Min kille kommer hem nästa fredag, så då kommer det bli tungt. Men förmodligen ska vi till min mamma och hjälpa henne på gården. Och då kan jag träna på hennes "Berg-backe". Den har tagit rätt bra.


Så jag vet inte. för jag har ju ändå minskat 3 cm  runt magen. Men gått upp 3 hekto. Så antingen har jag fått lite mer muskler av att jogga lite, och därför blivit smalare runt midjan men fått muskler som väger mer.

Eller så är det all mat från i helgen när älskling var hemma som visar sig nu. Och att jag därför gått upp i vikt...

Fast magen har ju blivit mindre.... ja jag vet inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0