Summering tors 14/5-09

Frukost: 1 ägg
                2 dl fil+ egen musli
                ½ hårdmacka + ½ skiva kalkon+ keso



Lunch: ---



Middag: Grönsaks soppa (0 points enligt VV)
                ½ hårdmacka+ smör+kalkon



Övrigt: godis (16:-)


Motion: 1 morgonprom. 1h och 20 min (joggning 1/3-del.) (sträcka 7,5km)


Ja åkte hem från mamma. Mådde inte så bra. Vet inte varför. tänkte jag skulle gå ut och jogga på kvällen när jag kom hem. Men mamma sa ifrån, hon sa att jag tränat så mycket och ätit så lite på en vecka. Att om jag inte mådde bra skulle jag hellre vila på kvällen. Så jag inte blir sjuk när jag ska åka utomlands.

Men hon sa inte att jag skulle äta godis,hehe,  men jag hade sånt grymt sug. Tro att det för att jag i början av mensen, får alltid värsta suget då.

Jag mådde inte dåligt, alltså illa. men jag var helt slut igår. Kände mig så slut i hela kroppen och så trött i huvudet, som jag inte sovit på flera veckor.

Jag fick ångest för godiset först, men slog bort det. Skit samma. Jag njöt vekligen. Och jag kommer inte falla tillbaka nu.

Jag väger ju fan 56kg. Och mår därefter, som en prinsessa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0