Summering tisdag 5/5-09

Frukost; kl. 12.00 Pulver + ½ banan



Lunch: Kl. 16.00  Pulver+ ½ banan



Middag: kl. 20.00  Pulver+ ½ banan


Övrigt: 1 äpple
            1 apelsin
            2 bitar choklad (60%)
            massa te+ lite nötter


Motion: 1 morgonprom. ca 20 min
              1 dagpromenad ca 1 timme
              cykling ca 15-20 min.



YEEEEEEEYYYY!!!!!!! I fucking made it!

Och vet ni vad det bästa är? jag är inte ens hungrig. Och inte ens sugen. Hur sjukt är det?!

Jag ska ut en snabbis med vovven nu, sen tvätta mig och sova. Sen har jag klarat det!

På ett sätt hoppas jag att det inte bli någon tur till "köpcentrat" imorgon. Så jag kan banta. Men samtidigt kan det bli en tung dag imorgon, eftersom jag ätit så lite idag. Brukar bli så. Och då brukar det vara svårare att träna och inte ge upp och äta nått onyttigt.

Men tänk om jag klarar morgondagen utan fast föda? Jag ska försöka=) och äta mycket frukt.

Jag ska nämligen ut och äta med gamla kollegor på torsdag, så det skulle vara bra om jag inte åt nått mer än pulver imorgon.

god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0