Summering söndag 10/5-09

Frukost: grönt te
                11.45: Pulver + ½ banan



Lunch: 16.30= Pulver + ½ banan



Middag: 2 hårdmackor + smör+makrill+ keso



Övrigt: 1 äpple
             Läkerol & Extra delight
             ½ banan med smält choklad.


Motion: 1 snabb morgonprom. ca 30 min
              1 dag prom. ca 2 h (joggade två korta sträckor)
              2 kvällsprom. ca 40 min (sammanlagt) Långsamma.



Ja, det var ju igår jag kom till någon slags vänd punkt.

Jag insåg att min kropp bryter ner mina muskler och min kropp sa ifrån genom att jag blödde näsblod. Kanske man bara ska dricka pulver så strängt när man har mycket övervikt. Jag ska ju igentligen inte väga mindre än 57-58.

Vilket fall som helst så åt jag dom där mackorna i går kväll. Vilket kändes som det bästa jag gjort på väldigt länge. Jag har lite ångest, men det är bara för att jag åt två, när det hade räckt med en.

Men jag vill inte ha en smal midja till vilket pris som helst. Jag tycker inte det är snyggt att svälta sig som så många unga tjejer gör, så man ser ut som Victora Beckham eller Paris Hilton. Alltså smala och platta. Det ser bara tråkigt och osexigt ut. Vill inte alla ha en snygg put rumpa?

Nåja, jag måste ju komma upp med en ny plan. Jag ska ju fortfarande åka till utlandet  om 9 dagar.

Så imorse var jag på en promenad, och när jag kom hem så kokade jag grönt te och ett ägg. för förra veckan åt jag ett ägg till frukost och då gick jag ju ner i centimeter i midjan.

Sen får vi se när jag blir hungrig.

Jag ska ju ut på en långpromenad vid tolv.
Och när jag kommer hem från den ska jag äta ½ hårdmacka med makrill och keso. för att musklerna ska kunna byggas upp.

Sen ska jag äta frukt där emellan är det tänkt
Och sen en hel hårdmacka med makrill och keso till middag.
Och så min halva banan med smält choklad på kvällen.


Jag tro helt enkelt att jag ska göra om på så sätt att jag äter nått efter varje träning, det vill säga efter morgonpromenad
Efter dag promenaden.

Sen är ju frågan om jag behöver äta nått innan jag går min långpromenad?

Så vi får se, hur det blir idag.

Imorgon åker jag äntligen till mamma och kan bli lite pushad!

Vi kommer att gå/springa:

Tisdag: en lång gå/springpromenad

Onsdag: gå/springa morgonpromenad, innan frukost.
                 Gå/ springa på eftermiddagen/kvällen

Torsdag: Minst en promenad, Morgonpromenad/spring



 Det här blev värsta dagboksinlägget. Men jag är väldigt koncentrerad på detta nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0