Summering Onsdag 6/5-09

Frukost: Grönt te
                Pulver



Lunch: Sallad (från pizzeria, alltså inte alls speciellt nyttig)



Middag: ---



Övrigt: mycket te



Motion: Upp på mammas berg, ca 40 min  (jogg och gång- intervaller)
    


Ja det var väl inte en så tokig dag. Inget godis. Hade med mig mörk choklad till mamma, men åt inget. Var inte sugen.
När jag bestämmer mig för att lyfta på arslet och göra te  och dricker det så dämpar det mycket sug. Jag dricker kanske 2-3 koppar åt gången. Så det blir mycket kissa.



BERGET: mamma har en väg upp mot ett berg. det är alltså som en lång uppförsbacke. med många mer branta backar. men även en del ställen där det är ganska plant. Det är en bra tränings sträcka. För man får upp puls. Jag klättrar alltså inte med händerna upp för nått berg ;)




Min svärmor köpte en glass när jag var med henne. och det var första gången på många år, som jag står emot en glass när någon annan köper när jag är både sjukt sugen på en glass och är hungrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0