Summering måndag 11/5-09

Frukost: 1 ägg
                grönt te



Lunch: ½ hårdmacka (sport) +smör+ makrill+ keso
            ½ hårdmacka (sport) + keso+ kalkon


Middag: 1 hårdmacka (vanlig)+ keso+ kalkon
                te
                1 apelsin


Övrigt: 4 bitar choklad!! (70%) 50g = 290kcal
            ½ banan


Motion: Snabb morgonpromenad ca 40 min
              1 dagprom. 1 h
               1 kvällspromenad ca 40 min. (långsamm)


Ja då var den dagen slut.

klockan är nu strax efter tio och jag är hungrig. Men jag tänker inte äta nått mer, Ska tvätta mig och gå och sova.


Imorgon lämnar jag borgen för att åka till mamma. Mamma har godisdag imorgon, då hon får äta vad hon vill och så. Så jag kommer också äta godis. Och vi ska till ett köpcentrum, så det kommer bli en sallad där med. Men ingen annan mat. Måste äta en sallad. Annars kommer jag vara fet när killen kommer hem.

Och då äter jag ingen middag.

Så ska min tisdag bli:

kliva upp
gå snabb morgonpromenad
koka grönt te och ett ägg.
duscha
åka och möta mamma
shoppa
äta sallad
hem till mamma
gå/springa långpromenad
mysa på kvällen med godis.
sova

Så vi hörs igen på torsdag. Då är det vägning och mätning.

nu jävlar!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0