Summering lördag 9/5-09

Frukost: 11.30= Pulver + ½ banan
                grönt te



Lunch: 17.00 = pulver + ½ banan



Middag: 1 ägg



Övrigt: 1 äpple
             1 apelsin
             2 bitar mörk choklad (70%)
             Läkerol


Motion: 1 morgonpromenad ca 20 min
              1 dagpromenad ca 1 h och 50 min ( även lite joggning)
              1 kvällspromenad ca 40 min (långsam)



 YEY! I made it again!


Himla skönt. Men det var inte lätt. Fattar inte att jag faktist klarade det..

Men det är tur att min kille inte är hemma, för jag har väldigt kort stubin och är inte på bra humör alls.
 Sen är jag sjukt svag. Ändå gången jag känner mig stark är direkt efter jag ätit nått eller druckit nått. typ pulver eller ägg.


Och dom gångerna då det är som svårast är när jag är ute och går och har typ 10-20 minuter kvar hem. Då är jag så svag, och mitt blodsocker är så lågt. Då nästan bestämmer jag mig för att gå till affären och köpa massa vitt bröd och en stor godispåse.

Men när jag väl kommer hem är jag så slut och svag att det enda jag kan tänka på är mitt kolsyrade vatten och mitt goda äpple, och att framför allt få sitta ner.

Its hard work.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0