Summering fredag 15/5-09

Frukost: ½ hårdmacka+keso+makrill
               ½ hårdmacka+keso+ ½ kalkon skiva


Lunch: ---



Middag: 1 pizza + vitlökssås+ sallad
               Pepsi light


Övrigt: 2 skivor kalkon
            3 kinderägg
            ½ påse fruxo


Motion: 1 powerwalk (morgon, innan frukost) 50 min
              Joggning kväll 20 min


 Min sambo kom hem igår, så det blev pizza som sagt. Sen hade han köpt två förpackningar med 3 kinderägg i varje till mig. Jag älskar chokladen, och på taxfree finns inte bara chokladen att köpa.

Iallafall så åt jag ju tre av äggen och även en halv påse  fruxo.

fick ångest och gick ut och sprang, men det var tungt med alllt i magen. och jag var nära att spy många gånger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0