Söndag 10/5-09

Another day in hell.


inte riktigt så farligt. finns ju dom som har det värre. Jag ser bara detta som en kort period.

När jag börjar äta igen ska jag äta små portioner för att inte gå upp i vikt. Och dricka mycket vatten till måltiderna. för att öka mättnadskänslan.

För ett liv utan mat och godsaker är totalt uteslutet. Jag ÄLSKAR mat!


Jag gick och la mig hungrig igår, men lyckades somna.

Imorse när jag vaknade så kände jag mig glad tills jag kom på vad jag hade framför mig. Inget att se fram emot. Ännu en bantar dag och inget att se fram emot. Inget bra på tv ens.

Jag gick ut på en morgonpromenad, en snabb en. Och den sög verkligen musten ur mig. Jag blev så sjukt slut.
Kände mig svimfärdig när jag kom hem. Kokade snabbt en kopp te.

Och efter att ha druckit den så fick jag ny energi, av EN kopp te!!!! Hur  sjukt är det?


klockan är nu 11.15. och jag börjar tappa energi ordentligt igen. jag känner mig inte så galet hungrig, utan snarare bara svag och seg. Min hjärna hinner inte med riktigt.
Jag får lixom inte resa mig för fort eller så.
Och minsta lilla ansträngning känns svår.

Så ni kan ju förstå hur sugen jag är på att gå ut på promenaden?
 Men jag måste, annars kan jag lika gärna skita i allt. Ska försöka jogga lite mer denna gång.

SOm jag sagt tidigare, så om jag bantar och inte tränar så försvinner mitt lilla fett och muskler jag har på ben, armar och framför allt på rumpan väldigt fort. Och det vill jag inte bli av med.
inge snyggt att se ut som paris hilton, vara jätte smal och ha platt stjärt. nej, jag vill ha en snygg rumpa.


Funderar på att börja med benövningar idag med. för jag märker att rumpan försvunnit lite när jag ätit pulver nu.


Jag har väldigt stort behov av att skriva nu i bloggen. Måste uppdatera ofta för att inte tappa taget.
Måste skriva och påminna mig själv om varför jag gör detta.


Jag verkligen längtar till tisdag, då ska jag till mamma och vara där till på torsdag, och då har jag någon att jogga och gå med, och då blir det enklare. Plus att jag är sjukt less på den vägen jag går här hemma. Men det finns inga andra bra vägar. Vill kunna släppa hunden också.


Nu ska jag inte skriva nått mer. Jag ska göra mitt pulver och dricka det med en halv banan. sen klä på mig och gå på långpromenaden.
Sen blir det vatten och äpple
Sen sova eventuellt en liten stund
Sen sola

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0