Mitt kvällsfika/middag



Ja, jag blev hungrig.

Jag har tryckt i mig fyra bitar choklad, vilket är 50 g. Och 25g, det jag högst ska äta på en dag är 145kcal.
Så det blir ju 290kcal. Innan chokladen hade jag bara ätit:

Makrill 50 kcal
1 hårdmacka sport 45kcal
1 kalkonskiva 5 kcal
50g keso 49,2 kcal
= 148,2 kcal

+ Ägget i morse 80 kcal
= 228,2 kcal  på hela dagen.


Men nu blir det ytteligare ca 89 kcal för mackan och så plus apelsinen då. men men


Nästa gång äter jag hellre än macka med keso och makrill istället för två fjuttiga bitar choklad. Är inte värt det!

Så nu blir mitt kalori intag idag ca 647kcal.... surt=(

hörs senare. Nu ska jag hugga in i min underbara kvällsfika!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0