Mellanmål



Har precis kommit hem från min långpromenad. Den kändes jävligt jobbig i början, men när jag närmade mig hem så var det inte alls så svårt. Vet inte vad det beror på. Kände ingen panik efter vattnet och äpplet.

Och jag fick inte det där suget att gå på affären och köpa nått.


Well, mitt mellanmål blev ett glas Pepsi light (borde druckit vatten, men men) och ett äpple.


Ska andas lite sen ska jag gå och sola. fördriva tiden lite.


Måste bara berätta en sak,

jag har känt mig uppblåst dom har dagarna. Som att magen är större än den ska. Och nu har jag kommit fram till att min mage svullnar upp ungefär som när man vräkt i sig massor med mat, när jag ätit pulvret. Men ändå blir jag snabbt as hungrig. Hungern verkligen värker i magen, samtidigt som det känns som jag vräkt i mig en massa mat.

Vädigt konstig känsla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0